Nieuwe blog

Welkom op mijn nieuwe blog.
De oude was wat beperkt in mogelijkheden dus
ben ik maar verhuist naar deze fonkelnieuwe blogspot !
Je kan nog steeds terecht op mijn oude blog voor oude verslagen , foto's en filmpjes :
----------------------------www.bloggen.be/hanzzer-----------------------------

zondag 9 februari 2014

Veel wind !

Vanmorgen toch weer op de fiets gestapt , ik ga proberen om zeker wekelijks terug te fietsen en bij deze ben ik vanmorgen maar vertrokken met de koersfiets.
Wel erg veel wind,  mijn velgen die halfhoog zijn pakten veel wind waardoor het met momenten gevaarlijk was , een klein toerke naar Reusel en dan terug via Postel ge kent het wel .
Onderweg kwam ik de Coet tegen (was lang geleden dak hem nog gezien had ) en dieje had ne nieuwe mtb gekocht , toch wel gene 29er zeker haha en dieje zat tegenwoordig ook al in het Leuvense en zo te biken ergens waar er een bergske is , zowat zoals ik deed voor ik stilgevallen ben ... (ben wel een beetje jaloers)
Ik kan beter nog even blijven waar geen bergskes zijn want geraak nog mer amper een brug op tegenwoordig.
Oké het toerke van vandaag stelde niet veel voor maar in ieder geval beter als niks ... we komen er wel , de goesting om te fietsen is er in ieder geval wel .
wou in eerste instantie wel een groter toerke doen maar de wind was nie te doen en toen het nog begon te regenen was ik toch weer blij dat ik richting huis kon ...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten