Nieuwe blog

Welkom op mijn nieuwe blog.
De oude was wat beperkt in mogelijkheden dus
ben ik maar verhuist naar deze fonkelnieuwe blogspot !
Je kan nog steeds terecht op mijn oude blog voor oude verslagen , foto's en filmpjes :
----------------------------www.bloggen.be/hanzzer-----------------------------

zondag 2 februari 2014

Toertocht Dessel 2/2/14


Ik heb het fietsen even op 'hold' gezet omdat mijn jongste zoon ne slechte slaper is en ikke daardoor ook.
Weinig slaap resulteert in weinig goesting om op de fiets te stappen maar dit weekend kriebelde het om terug in gang te schieten , mag ook wel na 8 weken zo goed als niks gedaan te hebben.
Het plan is om eerst wat om mijn eigen te gaan rijden want ik kan momenteel nog geen groep gepensioneerden bijhouden.
Mijn eerste gedacht was om wa op de baan te rijden of een toerke Arendonk met de mtb maar er was een toertocht in Dessel en dat is toch altijd leuker dan ben je nooit alleen ...
Dus een toertochtje in Dessel is wat ik ging doen , vlakbij en gekend terrein.
Normaal zou ik daar met de velo heen rijden maar dat deed ik niet , ik moest natuurlijk mijn nieuw camionet testen of mijne velo erin past en ja hoor de test is geslaagd , buske met 8 zitplaatsen ideaal om mee op fietsverlof te vertrekken !
Ik was reeds om 8u aan de inschrijving het was net licht geworden , ik was bij de eerste.
Ik kwam er toen ook achter dat ik mijn drinkbus was vergeten !!! Het was nu wel geen 100 km dat ik ging doen dus het moest wel lukken zonder , tot aan de bevoorrading was het maar een kleine 20 km zodus.
Eindelijk vertrokken en mijn eerste gedacht was 'oké zo slecht is het ook weer niet' maar eigen tempo rijden rijden was wel nodig dus nie te zot....
De bv kwam al na 18 km en ik was er blij om want ik had dorst ! na 5 bekerkes sportdrank ging ik verder.
Na de bv ging het vlotjes ik ging heel even met wat snellere mannen mee maar al snel dacht ik laat ze rijden , laat ze rijden ... en dat deed ik ook .
Op km 30 kwamen we aan de brug aan de pannekoekenboot en mijn benen schoten vol ik geraakte nog maar amper de brug op ! zo triestig is het gesteld met mijn conditie ... vanaf toen was het aftellen naar de aankomst , 40 km had ik op de teller en 20 gemiddeld niet bepaald een topprestatie zal ik zeggen ...
Maar hopelijk wel een begin van de heropbouw van mijn conditie die ik nodig zal hebben om terug met mijn fietsmaten mee op pad te gaan.
Dat onze kleine maar snel iet of wa doorslaapt zodat ik terug een normaal slaappatroon heb , ook de enorme drukte bij ons opt werk maakt dat ik pompaf en uitgeblust ben tegen dat het weekend er is ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten