Nieuwe blog

Welkom op mijn nieuwe blog.
De oude was wat beperkt in mogelijkheden dus
ben ik maar verhuist naar deze fonkelnieuwe blogspot !
Je kan nog steeds terecht op mijn oude blog voor oude verslagen , foto's en filmpjes :
----------------------------www.bloggen.be/hanzzer-----------------------------

zondag 26 oktober 2014

kinderfietsjes

Had bij mijn maat Danny in Waalwijk waar ik af en toe fietsen ga halen een lot van 5 kinderfietsen gekocht , het zag er echt niet uit van het stof en het vuil maar het waren eigenlijk zo goed als nieuwe pareltjes met een dikke laag stof van sommige moest ik dan wel van 2 fietsen 1 goede maken waarna ik nog 3 mooie fietskes overhield .
Moet wel zeggen dat ik geen kinderfietskes meer doe , dat is zo mijn ding niet maar swat ze staan nu te blinken en ik zal er wel vanaf geraken .









Geen opmerkingen:

Een reactie posten