Nieuwe blog

Welkom op mijn nieuwe blog.
De oude was wat beperkt in mogelijkheden dus
ben ik maar verhuist naar deze fonkelnieuwe blogspot !
Je kan nog steeds terecht op mijn oude blog voor oude verslagen , foto's en filmpjes :
----------------------------www.bloggen.be/hanzzer-----------------------------

dinsdag 11 november 2014

Flandria project

Alle onderdelen zijn nu gedemonteerd , de stickers zijn eraf , nu ga ik de kader nog schuren en dan is hij klaar voor een paint job in het mooie Flandria rood .
klein probleem hier nog ! ik weet de ral code niet van rood niet dus moet ik nog met een staalboek naar iemand die een rode flandria heeft staan !!!


voor mijn nieuwe Flandria heb ik de Shimano 600 Arabesque onderdelen gekozen , echt vet met de versieringen erin ....
 

De Nieuwe Flandria Decals (stickers) zijn ook besteld .


3 opmerkingen:

  1. Hallo,
    Op dit moment werk ik aan exact hetzelfde als wat jij hebt gedaan met de twee Flandria's. Ook ik heb voor mijn zoontje een 16" modelletje. Toevallig zoek ik ook het kleurnummer van het specifieke Flandria rood. Jij hebt dit kennelijk inmiddels gevonden.
    Ben je bereid deze informative te delen met een mede Flandria bezetene?
    Dank
    Groetjes
    Jos smit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi Jos ,

      leuk te horen dat jij hetzelfde project doet als ik ! ik wil je graag helpen aan de Ral code van het flandria rood nl : Traffic Red RAL 3020 .
      ik weet niet of je facebook hebt maar daar is een groep waar ik de beheerder van ben en deze noemt 'flandria (fiets)' daar zitten allemaal mensen die een zwak hebben voor het flandria rijwiel .

      veel plezier aan je project en als je vragen hebt aarzel niet om ze te stellen .

      groeten ,
      Hans

      Verwijderen
  2. Hans,
    Toevallig las ik je blog en kwam je reactie tegen. Had verwacht dat die destijds automatisch doorgelinkt zou worden aan mijn e-mail account.. Dank voor je antwoord! Ik heb inmiddels twee eind zestiger jaren modellen laten herlakken in RAL3003 Robijnrood (de vroegere jaren was de kleur donkerder). Andere modellen van midden 70 die ik heb horen dan RAL3020 te zijn als je aangeeft. Ik heb nog twee echter pro koers modellen waarvan 1 volldeige 1e generatie Dura Ace / Crane.
    Ook heb ik me nu aangemeld op Facebook.
    Groet
    Jos

    BeantwoordenVerwijderen