Nieuwe blog

Welkom op mijn nieuwe blog.
De oude was wat beperkt in mogelijkheden dus
ben ik maar verhuist naar deze fonkelnieuwe blogspot !
Je kan nog steeds terecht op mijn oude blog voor oude verslagen , foto's en filmpjes :
----------------------------www.bloggen.be/hanzzer-----------------------------

zaterdag 7 februari 2015

toertocht Balen , Keiheuvel

Nu de fietskriebel toch wel terug aanwezig is wou ik zeker de tocht van Balen eens rijden , ik had vernomen dat dit een mooie tocht was dus was ik nieuwsgierig !
Ik en Kris hadden om 9.00 u afgesproken en het was -4 toen we vertrokken , koud dus ...
Wat vorige week in Dessel allemaal niet bleek te lukken ging deze week dus wel , ik fietste door boter vandaag , volgens mij kwam dit omdat ik zowaar met mijn ogen dicht de tocht van Dessel kan rijden en dat ik eens aan iets nieuw toe was . Een lang gerekte singletrack met heuveltjes in waar gewoon geen eind aan kwam , neem daar nog eens bij dat alles bevroren was dus in het bos reed het alsof je over asfalt aan het rijden was , super .
Dus geen nattigheid en modder maar leuke paadjes door het bos , wel een gevaar waren de bevroren sporen , dit maakt dat ik af en toe wel eens uit de klikkers moest want anders had ik er gelegen .
Kris was voor het eerst sinds 4 weken terug aan het fietsen maar hij zette de toon toch met een pittig tempo .. wat we voor de rest van de tocht aanhielden.
Ik was in een winning mood dus ik wou winnen maar had toch moeite met Kris , ik kon hem uiteindelijk achterlaten door op het einde een paar bikers voorbij te steken waar hij net niet mee kon .... het beloofd een spannend jaar te worden !

47 km met 22 gemiddeld (met hoge aantal singletrack kilometers vond ik dat toch niet slecht)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten