Nieuwe blog

Welkom op mijn nieuwe blog.
De oude was wat beperkt in mogelijkheden dus
ben ik maar verhuist naar deze fonkelnieuwe blogspot !
Je kan nog steeds terecht op mijn oude blog voor oude verslagen , foto's en filmpjes :
----------------------------www.bloggen.be/hanzzer-----------------------------

woensdag 23 april 2014

woensdagritje

Vandaag was het stralend weer en er was koers op den tv dus had ik een halve dag verlof genomen.
Dus snel naar huis en de fiets op , uiteindelijk besloten om de rode toer van het binkenpad te gaan doen , dit stuk had ik nog niet gedaan en was best wel aangenaam fietsen moet ik zeggen. Ik was er overal al wel geweest maar dan met de toertochten die daar ook komen.
Vooral het lekkere weer was genieten tot plots mijn achterwiel blokkeerde ! verdoeme een stuk ijzerdraad tussen mijn wiel en deze had heel mijn derailleur tussen mijn wiel getrokken, daar stond ik te koekeloeren op een of ander zandpadje tussen Arendonk en Ravels , van fietsen was geen spraken dus ging ik maar richting verharde weg ... na een tijd bleek ik in het Kijkverdriet te zitten aan de Lusthoven , niet zo gek ver van mijn deur maar ik ging mij de wandeling met fiets in de nek besparen en belde onze vader op die mij dan ook was komen halen.

Ik zette mijn mtb in de gang en sprong op mijn koersfiets voor nog een toerke van 20 km waarna ik optijd thuis kwam om te zien of Gilbert ne 3de keer kon winnen ... nie dus .

dit gaat me weer geld kosten , nieuwe derailleur , ketting en wie weet wat nog !

40 km gereden vandaag ... hadden er meer kunnen zijn djuu

Geen opmerkingen:

Een reactie posten