Nieuwe blog

Welkom op mijn nieuwe blog.
De oude was wat beperkt in mogelijkheden dus
ben ik maar verhuist naar deze fonkelnieuwe blogspot !
Je kan nog steeds terecht op mijn oude blog voor oude verslagen , foto's en filmpjes :
----------------------------www.bloggen.be/hanzzer-----------------------------

zondag 4 mei 2014

Lenterit Arendonk

Vanmorgen was er een toerrit met de koersfiets te doen in Arendonk georganiseerd door de Arendonkse wcs , een ritje van 75 km doorheen de kempen. Ik melde mij rond 8u15 aan bij de inschrijving en was op mijn eentje vertrokken aan een rustig tempo wachtende op een groep wielertoeristen die mij voorbij zouden steken zodat ik met hen mee kon rijden in groep , na 15 km kwamen de mannen van Ravago en  Onze Hoop er over en daar zat mijne maat/ex-collega de Joris bij ,  een leuk weerzien en direct ook een leuke babbel voor onderweg , we reden tegen 31 a 32 door het Kempense landschap.
De mannen van Onze hoop hielden een plaspauze en ik reed met de mannen van Ravago mee door . Ik had de indruk dat het de betere mannen van Ravago waren de laatste 15 km ging het tempo omhoog naar 36 km/u en was er een beetje koers wat altijd leuk is als afsluiter van een ritje.

Een leuk ritje dat ik nu weer op mijn gps heb staan dus als ik nog eens zin heb dan weet ik de weg ...

Verder heb ik wel bitter weinig gefietst dit jaar , het enige wat ik doe is pampers vervangen , sinds de komst van mijn zoon is het dagelijks leven een pak drukker , ik zal mijn ambities een jaartje moeten bevriezen , al mis ik het fietsen wel heel erg ... maar ik blijf bezig al is het op een laag pitje.

75 km aan 30 gemiddeld



Geen opmerkingen:

Een reactie posten