Nieuwe blog

Welkom op mijn nieuwe blog.
De oude was wat beperkt in mogelijkheden dus
ben ik maar verhuist naar deze fonkelnieuwe blogspot !
Je kan nog steeds terecht op mijn oude blog voor oude verslagen , foto's en filmpjes :
----------------------------www.bloggen.be/hanzzer-----------------------------

zaterdag 14 december 2013

Peugeot 1985

Vandaag een koopje gedaan ! Peugeot Aubisque van 1985 ...
En in nieuwe staat , geen schrammetje , alles blinkt mooi alleen het zadel ontbreekt maar deze vind ik nog wel ene .
Van een man in Best (nl) gekocht , hij had de fiets in 85 gekocht maar nooit echt veel gereden dus bleef de fiets maar staan in het tuinkot ...
Ik ga hem nog 10 jaar op zolder laten staan want zoals je weet worden old-timers alleen maar meer waard met het ouder worden en zeker als hij er zo goed uitziet als deze ...

Ondertussen ben ik bezig met de Peugeot 'Record du Monde' 1979 een tweede leven te geven , bij deze fiets heeft de tijd wel zijn sporen achtergelaten , men heeft deze fiets verwaarloosd ...
Ben er bijna mee klaar maar echt schitteren gaat deze fiets niet meer of ik moest hem opnieuw laten spuiten maar dan vind ik het jammer van de belettering die verloren gaat ....

Een nieuwe hobby is geboren :)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten