Nieuwe blog

Welkom op mijn nieuwe blog.
De oude was wat beperkt in mogelijkheden dus
ben ik maar verhuist naar deze fonkelnieuwe blogspot !
Je kan nog steeds terecht op mijn oude blog voor oude verslagen , foto's en filmpjes :
----------------------------www.bloggen.be/hanzzer-----------------------------

maandag 30 december 2013

Peugeot Record du Monde 1979 is klaar

Na heel wat ontvetten , poetsen en opblinken is mijn eerste Peugeot klaar voor een ritje.
Met nog wel wat schade aan de lak maar verder ziet hij er prima uit , ik kan hem nog opnieuw laten spuiten en misschien ga ik dit wel laten doen, ik weet ondertussen waar ik  nieuwe stickers kan krijgen maar eerst ga ik zo wat rijden ...
Ik wou hem eerst opmaken en verkopen maar ik kan er (nog) geen afscheid van nemen :)






Geen opmerkingen:

Een reactie posten