Nieuwe blog

Welkom op mijn nieuwe blog.
De oude was wat beperkt in mogelijkheden dus
ben ik maar verhuist naar deze fonkelnieuwe blogspot !
Je kan nog steeds terecht op mijn oude blog voor oude verslagen , foto's en filmpjes :
----------------------------www.bloggen.be/hanzzer-----------------------------

woensdag 4 december 2013

Toerke in Eersel gedaan vandaag...

Dit weekend niet gefietst dus moest ik er door de week eens tussenuit ... ben dan maar naar Eersel gereden om daar de blauwe afgepijlde toer te doen , ik had deze nog nooit gedaan.
Man man man het viel eigenlijk wel wat tegen , wat een moeilijk berijdbare toer of zal ik zeggen omgeploegd door motorcrossers toer , geen meter reed eigenlijk goed , er zaten wel enkele mooie stukken tussen maar eigenlijk viel de toer dik tegen ... tzal wel een de benen van het manneke gelegen hebben .
39km staan bij op de teller ...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten