Nieuwe blog

Welkom op mijn nieuwe blog.
De oude was wat beperkt in mogelijkheden dus
ben ik maar verhuist naar deze fonkelnieuwe blogspot !
Je kan nog steeds terecht op mijn oude blog voor oude verslagen , foto's en filmpjes :
----------------------------www.bloggen.be/hanzzer-----------------------------

vrijdag 23 mei 2014

ik ga je missen


Tienduizenden kilometers heb ik samen met je afgelegd ... mijn eerste koersfiets , twas gene dure maar ik was er wel fier op. Dat uitte zich dan ook in de vele wasbeurten en onderhoudjes die ik je gegeven heb.
Nieuwe bandjes , nieuwe wielen , nieuw stuurtje , nieuwe tandwielen . Steeds stond je piekfijn klaar om terug kilometers te doen. Bijna elke klim in de Ardennen maar ook de Galibier , Alpe d Huez , Glandon en Col de Croix de Fer , we zijn er samen opgereden (meestal zonder afstappen). Zelfs naar het werk rijden door weer en wind dat was zelfs genieten ...
Na lang onderhandelen op 2dehands.be heb ik een nieuwe eigenaar gevonden voor mijn fietske en het was een emotioneel afscheid (geloof het of niet). Dus na je nog eens goed opgeblonken te hebben voor de laatste keer heb ik je afgegeven in ruil voor een mooie prijs ... dat wel.

Nu zie ik jullie denken ... den Hans gaat stoppen met fietsen die heeft de laatste tijd niet veel meer gefietst of gepost op zijn blog , die stopt er mee. 

Van dat weinig fietsen en niets posten moet ik jullie gelijk geven , maar dit heeft zijn reden.
Namelijk Rik De Proost mijn lieve zoon , een pittig bazeke laat ons het zo noemen.
Het waren de laatste maanden zware tijden , dubbele shiften om het zo te zeggen , lange dagen en korte nachten en in deze korte nachten werden we dan ook nog eens een keer of 3 uit ons bed gezet .
Dit dan 5 maanden aan een stuk , het doet iets met een mens !
Altijd moe en een paar kilo dikker was het resultaat , geen fut om ook maar iets van sport te doen maar het tij is gekeerd !
Onze Rik slaapt sinds 3 weken door en ik ben terug in mijn plooi aan het vallen , het leven hier op de Kloosterbaan is terug normaal aan het worden en ik heb er terug zin in !
Daarom heb ik mij getrakteerd op ne nieuwe koersfiets , ja je hoort het goed ik ben van zin om mijn zwak fietsjaar een mooi einde te geven , de verloren kilometers haal ik nooit meer in maar het zullen er zeker niet minder worden .
Te beginnen met een weekendje mountainbiken in den Eifel in Duitsland met de Marc , Kris en zijn zoon , ik zie er al naar uit , tzal wel afzien worden maar dood zal ik er nie van gaan zekers ...
En wanneer ik dan terug kom van Duitsland zou mijn nieuwe koersfiets geleverd worden en begin ik te trainen voor de Sean Kelly te gaan rijden , vroeger zou ik da zo mee doorgenomen hebben maar dit jaar is het een hele uitdaging aangezien ik bitter weinig kilometers heb dit jaar , welgeteld 827 km en 0 hoogtemeters heb ik al gereden dit jaar , eigenlijk voor te lachen ... 

Ik heb mij getrakteerd op een Canyon Ultimate , een carbonnen racepaardje , ikke blij !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten