Nieuwe blog

Welkom op mijn nieuwe blog.
De oude was wat beperkt in mogelijkheden dus
ben ik maar verhuist naar deze fonkelnieuwe blogspot !
Je kan nog steeds terecht op mijn oude blog voor oude verslagen , foto's en filmpjes :
----------------------------www.bloggen.be/hanzzer-----------------------------

zondag 25 mei 2014

mtb Kasterlee

Gisteren telefoon van de Coet gehad , hij ging zondag met de fiets naar Kasterlee om daar blauw , groen en rood te gaan doen ... dat leek me wel wat daar ik nu geen koersfiets niet meer heb.
Uiteindelijk gingen Marc en Kris ook nog mee en waren we met 4 vertrokken.
Het was weer 4 weken geleden dat ik nog op mijn mtb had gezeten dus de afstand schrok me wel wat af , die andere 3 hadden nog wel op de fiets gezeten de laatste weken dus die waren goed in vorm.
Het ging eigenlijk ook wel redelijk goed pas bij de laatste kilometers op de terugweg richting Kasterlee moest ik de mannen lossen ... maar ze wachtte wel op mij . Waarna Marc, Kris en ik richting Turnhout reden en de Coet alleen richting Arendonk.
Ik reed naar de bomma voor mijn zondagse portie pistolékes ...

life's good !

66km gereden vandaag , wel wat last van mijn knie maar dat is eerder te wijten aan te weinig fietsen denk ik ...
nog 3 weken en we rijden richting Eifel 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten