Nieuwe blog

Welkom op mijn nieuwe blog.
De oude was wat beperkt in mogelijkheden dus
ben ik maar verhuist naar deze fonkelnieuwe blogspot !
Je kan nog steeds terecht op mijn oude blog voor oude verslagen , foto's en filmpjes :
----------------------------www.bloggen.be/hanzzer-----------------------------

zondag 1 juni 2014

Toerke Reusel

Zoals ik vermeld had in mijn bericht van vorige week had ik wat last van mijn knie na het ritje in Kasterlee .
S anderdaags stond ik op met een dikke knie en echt wel pijn ... lap weer van dat en dit een paar weken voor we naar den Eifel gaan biken ... ik heb echt wel in een dipje gezeten vanwege mijn knie , niet zeker of ik wel mee zou kunnen , kan ik daar wel iets gaan doen . De mannen willen een toer van 80 a 90 km gaan doen en ik krijg het al aan mijn knie als ik een toerke in Kasterlee ga doen !
Na een heel week zalf te smeren en ijs te leggen is de pijn wel weg en ben ik een toer op mijn eigen gaan doen , lichte tred , niet stoempen maar losjes rond laten draaien en na een toer van 45 km had ik nog steeds geen last maar wat is dat in vergelijking van een zware tocht in het Eifelgebergte ... 
Ik denk dat het tijd wordt om na de zomer eens mijn knie te laten opkuisen , de verkalking (calcifierende tendinitis) laten wegschrapen door een operatie , ik blijf steeds stoten op die knie en dit is een beperking wanneer je graag fietst .
Ik hoop toch nog mee te kunnen met de mannen want een weekendje biken is altijd fun.
Afwachten is de boodschap ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten