Nieuwe blog

Welkom op mijn nieuwe blog.
De oude was wat beperkt in mogelijkheden dus
ben ik maar verhuist naar deze fonkelnieuwe blogspot !
Je kan nog steeds terecht op mijn oude blog voor oude verslagen , foto's en filmpjes :
----------------------------www.bloggen.be/hanzzer-----------------------------

zondag 22 juni 2014

Katena ritje

Vandaag gingen we een tochtje met de koersfiets doen , er was een georganiseerde rit die vertrok aan het stadspark in Turnhout en deze werd georganiseerd door Katena fietsclub (de vroegere KAWS).
Ik ging alvast met de fiets richting Turnhout dan kon ik straks na het ritje recht naar de bomma rijden.

Marc , Kris en ik gingen van start en lieten ons al snel inlopen door een grote groep waar we aan gingen hangen. Voor we het wisten hadden we al 40 km gereden door al dat geklets en gezever op de fiets , niet echt bezig met wat er rondom ons gebeurde.

toen de groep halt hield om een plasje te maken besloten we om de groep te laten rijden en gingen we verder met ons 3 , een groot verschil nu moesten we zelf trappen :)
Op gegeven moment stak een snelle fietser ons voorbij en dit werkte aanstekelijk voor mij en Marc , we gingen er achter , Kris liet ons gaan waarna wij ook weer trager gingen rijden en we kwamen terug samen.
Ondertussen zagen we in de verte weer een groep rijden en daar reden we heen , tegen 38 per uur kwam de die groep wel dichterbij waarna we weer aansloten en ons richting Turnhout lieten rijden.

lekker weertje , niet echt speciaal maar wel weer 90 km bij op de teller.

Eerste echte rit met mijn nieuw koerspaard , goed gevoel op deze fiets , zalig veloke :)

volgende week Ardennen ???

Geen opmerkingen:

Een reactie posten