Nieuwe blog

Welkom op mijn nieuwe blog.
De oude was wat beperkt in mogelijkheden dus
ben ik maar verhuist naar deze fonkelnieuwe blogspot !
Je kan nog steeds terecht op mijn oude blog voor oude verslagen , foto's en filmpjes :
----------------------------www.bloggen.be/hanzzer-----------------------------

donderdag 19 juni 2014

Tranen in mijn ogen ...

Zoals je al wel zal weten is Canyon een fietsmerk dat je enkel via internet kan kopen.
De fiets wordt afgeleverd in een grote karton doos en moet nog wat ineen gezet worden , stuur , zadel en wielen moet je zelf nog monteren. Dit lukt me voortaan allemaal wel dus hier geen probleem.
Na de montage zette ik mijn fiets even tegen de muur om van een afstandje eens goed te kijken en ik moet zeggen dat ik de tranen bijna in mijn ogen kreeg ... dit is de fiets waar ik al lang van droomde en deze staat hier nu uiteindelijk bij mij tegen de muur , een zalig moment.
De fiets (toch de kader) waar Qiuntana de Giro d ' Italia mee gewonnen heeft is nu van mij !
Echter het afstellen , zadel en stuurhoogte moet je ook nog doen en ik had wel de afmetingen van mijn bikefitting van bij Body2bike wel maar ik liet het toch liever over aan Body2bike zelf .
Ondertussen staat ie helemaal op maat gezet door Henk van Body2bike klaar voor zijn eerste echte rit.

Deze UCI pro-kader paste binnen mijn budget door er onderdelen van Shimano 105 op te zetten , niks verkeerd mee , een wielertoeristje zoals ik heeft heus geen elektrisch geschakelde Dura Ace onderdelen nodig , en met mijn nieuwe wielen erin is ie helemaal af !

En nu fietsen maar ! Ik heb er zin in !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten