Nieuwe blog

Welkom op mijn nieuwe blog.
De oude was wat beperkt in mogelijkheden dus
ben ik maar verhuist naar deze fonkelnieuwe blogspot !
Je kan nog steeds terecht op mijn oude blog voor oude verslagen , foto's en filmpjes :
----------------------------www.bloggen.be/hanzzer-----------------------------

maandag 9 juni 2014

toertocht Mol Millegem

Nog een laatste keer rijden voor we naar den Eifel vertrekken.
Op de site van mtb stond dat ge 70 km kon doen in Millegem dus dat gingen we doen.
We hadden om 8u afgesproken in Mol zo konden we op tijd naar huis , voor Marc was dit te vroeg (voor mij eigenlijk ook ! BBQ en drank van gisteren waren nog niet uit mijn lijf bij het opstaan) Dus maar met een suffe kop richting Mol (met de auto).
Daar waren Kris en zijn zoon Hans , beide gaan ook mee naar den Eifel.
Ik had vrijdag in Retie de bloso nog gereden en gisteren nog met de mtb richting bomma en ik kon zeggen dat ik geen last had van mijn knie maar ik moet er wel bij zeggen dat ik echt op mijn gemak heb gereden en met een gemiddelde van 20 a 21 thuis kwam dus u weet wel dat da nie rap is .
Toen we vertrokken om 8u was er niet veel volk aan de inschrijving en het bleek ook dat je geen 70 kon doen. Er waren enkel 2 lussen van 20 km die rond de inschrijving gingen ??? ik dacht toch duidelijk gelezen te hebben dat er 70 km op de menu stond ??? oké dan maar de 2 lussen van 20 .
De eerste lus was echt puffen en aanklampen niet dat ze zo snel reden maar het was warm en ik had de avond afgesloten met enkele Duveltjes en dat zat te wringen . zwetend als een paard kwamen we terug aan de inschrijving voor de bv , een banaan en wat drank ( wel zielig voor 5 euro inschrijving , ik moet wel zeggen dat het geld naar een goed doel ging dus oké ) . De 2de lus kwam ik op dreef ik kon goed volgen , het ging beter , misschien wel iets te ...
toen we aankwamen hadden we 41 km , das wa min dus gingen we de korte tocht van 25 km er ook nog bij doen , dit waren 2 lussen van 12 km , ik ging deze ook nog wel rijden maar wel op mijn eigen tempo ik voelde het al wat komen in mijn knie , het werd een strijd tussen vader en zoon en ik reed op mijn gemakske daar achter .
Maar de vermoeidheid kwam en ik begon zelfs een hongerklop te krijgen , ja toertocht rijden op water en een banaan da kan ik precies toch nie , ik heb mijn koekske nodig !
toen ik het kleine luske ook nog had gedaan had ik 53 km gedaan en vond ik het wel goed geweest , ik wou mijn knie niet overbelasten. De familie Boermans deed het laatste kleine luske ook nog en ik reed richting thuis .
Wanneer ik thuis uit de auto stapte had ik weer die pijn in mijn knie ... doeme ! ijs leggen , zalfke smeren en hopen dat ik tegen zaterdag bekwaam ben om een hele dag te klimmen in het Eifelgebergte !!!
Nu fiets ik deze week niet meer , knie goed verzorgen en laten rusten ...

53 km gereden .

Zit serieus op mijnen nieuwe velo te wachten ......ongeduldig

Geen opmerkingen:

Een reactie posten