Nieuwe blog

Welkom op mijn nieuwe blog.
De oude was wat beperkt in mogelijkheden dus
ben ik maar verhuist naar deze fonkelnieuwe blogspot !
Je kan nog steeds terecht op mijn oude blog voor oude verslagen , foto's en filmpjes :
----------------------------www.bloggen.be/hanzzer-----------------------------

vrijdag 8 augustus 2014

Scorito Vuelta

Hé lezers van mijn Blog !

Ik doe al ruime tijd mee aan wielerspelletjes en zou jullie uit willen nodigen om mee te doen .

ik denk dat er wel wat mensen iets van koers kennen die mijn blog lezen .

Hoe speel je het spel .

Je stelt een ploeg samen van 20 renners , hier maak je een keuze tussen sprinters ,tijdrijders,klimmers en klassementstrijders , maak een goed evenwichtig ploegje .

daarna is het aan jou om per etappe 9 renners op te stellen , in een vlakke etappe stel je sprinters op en in een bergbeklimming klassementsmannen en klimmers , in een tijdrit tijdrijders ... allemaal heel simpel.

Je kan gratis deelnemen , als we met een paar man zijn zou ik een bak Duvel (of ander bier naar keuze ) willen geven aan de winnaar (hier leggen we dan wel voor uit).

ga naar www.Scorito.com en ga naar 'doe mee met een poule' en kies 'wielermanager Vuelta' , daarna vul je bij zoeken  'ALTIJD LAATST' in en kan je in onze poule komen door op 'deelnemen' te klikken .

vervolgens volg je gewoon de stappen en kan de race beginnen ....

welkom in onze poule

Geen opmerkingen:

Een reactie posten