Nieuwe blog

Welkom op mijn nieuwe blog.
De oude was wat beperkt in mogelijkheden dus
ben ik maar verhuist naar deze fonkelnieuwe blogspot !
Je kan nog steeds terecht op mijn oude blog voor oude verslagen , foto's en filmpjes :
----------------------------www.bloggen.be/hanzzer-----------------------------

zondag 27 juli 2014

De ronde van Zuid-Limburg

Een week voor de Sean Kelly moest er nog getraind worden en dat zou ik gaan doen in Haspengouwen samen met Johnny maar deze liet weten dat hij moest werken , geen probleem voor mij ik ben ondertussen gewoon om kilometers alleen te malen.
Ik had een rit voorzien van 95 km die vertrok in Diest ,eerst over de poggio en zo via Halen , Herk de Stad Haspengouwen in ging. Ik moet vertellen dat het een pittig ritje was en nooit ergens vlak ,wel glooiend tot heuvelachtig met een paar stevige kuitenbijters. De GPS track was van een toertocht van 'de ronde van Zuid-Limburg'. Afwisseling van mooie hollewegen, boomgaarden van appel en peer en slaperige dorpjes in de streek van Sint-Truiden tot aan de Waalse grens en dan weer terug.
Toen ik terug aankwam aan mijn auto had ik 95 km op de teller maar ik wou vandaag eens over de 100 gaan wat nog niet was gebeurd dit jaar dus hoog tijd ! Dus deed ik nog 2 rondjes over de Poggio.
Een rondje met mij camera voor mij en een rondje met de camera in het gezicht wat in het filmpje een leuke montage geeft.
Uiteindelijk 106 km op de teller en ik voel me klaar om volgende week de 130 km te doen in de Sean Kelly.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten