Nieuwe blog

Welkom op mijn nieuwe blog.
De oude was wat beperkt in mogelijkheden dus
ben ik maar verhuist naar deze fonkelnieuwe blogspot !
Je kan nog steeds terecht op mijn oude blog voor oude verslagen , foto's en filmpjes :
----------------------------www.bloggen.be/hanzzer-----------------------------

zaterdag 5 juli 2014

Peugeot Centenaire 1982

Ik kan het niet laten , pas 3 retro fietskes verkocht en nu weer ne nieuwe gekocht , het plezier van een fiets opmaken en verder verkopen is mijn hobby geworden.
Niet dat ik er veel geld mee verdien want het zijn niet echt de zeldzame fietsen die ik heb maar deze heeft wel enige verzamelwaarde ... Het is een Peugeot Centenaire van 1982 een uitgave van Peugeot om hun 100 jarig bestaan te vieren 1882-1982 , met als specials bekabeling die in het frame loopt en aerodynamische buiswerk , ja in 1982 dacht men hier ook al aan , al is het nog wel een loodzware fiets. 
Wel wat beschadiging aan de lak maar wel weinig roest en alles nog goed oppoetsbaar  .
Echter staat er nu een roos stuurlint aan en dit vind ik maar niets dus dat is het eerste wat eraf gaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten