Nieuwe blog

Welkom op mijn nieuwe blog.
De oude was wat beperkt in mogelijkheden dus
ben ik maar verhuist naar deze fonkelnieuwe blogspot !
Je kan nog steeds terecht op mijn oude blog voor oude verslagen , foto's en filmpjes :
----------------------------www.bloggen.be/hanzzer-----------------------------

zondag 20 juli 2014

Hagelandrit

Vandaag gingen we de kleine tocht van de Hagelandclassic 90km rijden , er was al een hele week grote hitte aangekondigd dus een zekere schrik van de warmte was er wel maar uiteindelijk zolang je bleef fietsen viel het wel mee ...
Wim en Johnny hadden nog niet veel op de fiets gezeten dus de 90 km was een echte uitdaging voor die mannen.
De Wim wou eens over de poggio fietsen want hij had er al veel van gehoord , dus die gingen we dan ook maar mee door nemen , een uiteindelijke schakelfout maakte dat hij de poggio te voet op moest :) .
Na de Poggio waren we dorstig en overhit aan het geraken en ons drinken was bijna op , een winkel of tankstation was er niet dus vroeg ik aan een bewoner van Diest of we ons bidon konden vullen met kraantjeswater , toeval was dat dit een vriendelijk schoon madammeke was die ons 2 flessen water gaf , ook konden we onze kop onder een kraan houden wat een zeer welkome verfrissing was !! Na deze privé bevoorrading waren we weer helemaal fris en klaar voor onze tocht richting huis , wat nog wel een eindje was.
De laatste kilometers werd het wel wat stiller maar al bij al zonder problemen kwamen we aan op het terras bij het Safloerke waar ne frissen icetea ons deugd deed !
Daarna naar huis voor ne frissen douche en een barbecueke bij de Johnny , een zalige zomerdag mijn gedacht !
Vandaag nog eens gefilmd , bekijk het filmpje dit zegt meer dan mijn woorden ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten