Nieuwe blog

Welkom op mijn nieuwe blog.
De oude was wat beperkt in mogelijkheden dus
ben ik maar verhuist naar deze fonkelnieuwe blogspot !
Je kan nog steeds terecht op mijn oude blog voor oude verslagen , foto's en filmpjes :
----------------------------www.bloggen.be/hanzzer-----------------------------

zondag 24 november 2013

6 daagse Gent kuipke

Ik had al gehoord dat er serieus wat ambiance is tijden de 6 daagse in Gent dus wou ik dat wel eens meemaken ... ik kreeg nog 3 anderen warm voor een bezoek aan het Kuipke , De Coet , Den Thijs (Edwin) en de Blockx.
Mijn benen waren wat slapjes want de toertocht in Maasmechelen was prachtig maar toch wel zwaarder dan verwacht ... Het zou nog een lange nacht worden ...
We hadden staanplaatsen op het middenplein van het Kuipke en naar gewoonten is het daar wel een feestje.
Zelf had ik nog niet veel begrepen van het baanwielrennen maar al snel zouden het wel duidelijk worden wat de bedoeling is ... tijdrit , afvallingsrace , koppelwedstrijd enz . ..
en de snelheid waarmee ze over die baan zoeven , net geen 70 per uur is toch wel zot hoor .
Met het nodige bier erbij zat de ambiance er echt wel in na een tijdje , het was duidelijk dat iedereen naar hier komt voor Iljo Keisse , hij is dan ook van Gent en wel de ster van den avond !
Tijdens de pauze kregen we nog een optreden van Jana dit zorgde wel voor de nodige ambiance en den Thijs wou per sé met Jana op de foto wat hem ook lukte de sloeber ...
Na de pauze kwam de finale waarin Iljo aan de leiding kwam en uiteindelijk won , toen dit gedaan was was het tijd voor naar huis te gaan ... moe maar voldaan en blij dat ik in mijn bed lag ...

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten