Nieuwe blog

Welkom op mijn nieuwe blog.
De oude was wat beperkt in mogelijkheden dus
ben ik maar verhuist naar deze fonkelnieuwe blogspot !
Je kan nog steeds terecht op mijn oude blog voor oude verslagen , foto's en filmpjes :
----------------------------www.bloggen.be/hanzzer-----------------------------

woensdag 20 november 2013

mijlpaal

Schakelen ging niet zo lekker meer dus moest er een nieuwe cassette en ketting op ... dus even een bestelling gedaan via internet en zelf aan de slag gegaan ... een hele opdracht voor iemand die totaal niet technisch is aangelegd zoals ik !
De cassette vervangen had ik al wel eerder gedaan en een nieuwe ketting leggen is ook niet zo zot moeilijk maar het afstellen van de versnellingen was iets wat ik almaar niet onder de knie kreeg.
Het ratelde nog wat dus dit wil zeggen dat er één en ander bijgevezen moet worden.
Dankzij dit handige filmpje ben ik er toch in geslaagd om het te laten lopen als een treintje , en ik blij natuurlijk ! 
Nu enkel nog nieuw vet in mijn bracketlagers steken en het machien is weer klaar voor een ritje :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten