Nieuwe blog

Welkom op mijn nieuwe blog.
De oude was wat beperkt in mogelijkheden dus
ben ik maar verhuist naar deze fonkelnieuwe blogspot !
Je kan nog steeds terecht op mijn oude blog voor oude verslagen , foto's en filmpjes :
----------------------------www.bloggen.be/hanzzer-----------------------------

zondag 3 november 2013

Toertocht Hilvarenbeek

Het lange weekend was niet zo’n succes voor den deze , wat ziek ,keelpijn ,misselijk niet echt ideaal om eens flink te gaan jassen in de bossen… Vrijdag 1/11 zou het in Weelde zijn maar ik had al laten weten dat ik niet op de afspraak ging zijn , jammer. Maar wanneer ik wakker werd begon het toch te knagen en stapte ik uiteindelijk toch op mijne fiets. Ik kon het niet laten ! Niet dat ik plots genezen was maar de dagen dat het nog “mooi” weer is (geen sneeuw hagel stortregen) worden nu echt wel zeldzaam , het weer zou nu plots kunnen omslaan in winterweer en daarom wil ik de laatste dagjes nog meepikken. Dus met een maag die overhoop lag ben ik maar het binkenpad gaan doen wel op een traag tempo en na een tijdje ging het wel , toen ik klaar was met het binkenpad ging ik nor richting Glosso daar kon er weer op het parcours van de Kamelencross gereden worden (een veldcross voor “amateurs”) . Ik had Piet nog belooft dat ik het parcours nog kwam vastleggen op film dus bij deze was dit dan ook weer klaar . Echt een tof rondje hadden de mannen er van gemaakt alles was aanwezig om een de mannen die meedoen aan de wedstrijd gaar te doen rijden , niks voor mij . Ik kom wel eens een rondje rijden op dit parcours maar een wedstrijd van 6 a 7 ronden daar ben ik te plat voor …. Ik had toch een 38 km bijeen gefietst op vrijdag ,binkenpad +glosso

De zaterdag ben ik echt heel de dag ziek geweest (misschien toch beter nie gaan rijden gisteren ?), mijn maag overhoop een misselijke dag weeral ! Ik had al wel eens op de mtb kalender gekeken en zag dat er een tocht in Hilvarenbeek te doen was , hier zou ik wel heen willen gaan maar eerst de nacht even afwachten ….


Zondag opgestaan nog niet 100% maar zelfde situatie als vrijdag het regende niet en het zou zelfs een mooie dag worden maar mijn maag deed wat raar … twijfel twijfel maar uiteindelijk toch mijn materiaal bijeengepakt en met de auto richting Hilvarenbeek , men maag pruttelde echt tegen onderweg naar daar ,ik dacht zelfs even aan terugdraaien maar ik was er al bijna dus had ik mij maar ingeschreven. De eerste 100 meter dacht ik echt “wat doe ik hier “ ik zie mij geen 45 km rijden vandaag dus mijn plan was al gewijzigd naar de tocht van 25km … ik had deze tocht nog nooit gereden dus dat was altijd wel leuk om eens nieuwe wegen onder het wiel te krijgen. Wel modderig maar niet verzopen , zo kan je de omloop omschrijven. Schone herfstbossen en dreven een beetje zoals we hier gewoon zijn , de mooiste stukken zullen vast wel op de tocht van 45 en 75 km zitten maar helaas ligt dit vandaag niet in mijn mogelijkheden. Altijd wel leuk een tasje thee te drinken op de bevoorrading in Holland en daarbij uiteraard een stukske peperkoek ! Ook vandaag had ik weer mijn camera op mijn stuur dus op het filmpje kan je zien hoe de tocht was … Helaas maar 25 km vandaag …. Maar toch blij dat ik iets gefietst heb .







Geen opmerkingen:

Een reactie posten