Nieuwe blog

Welkom op mijn nieuwe blog.
De oude was wat beperkt in mogelijkheden dus
ben ik maar verhuist naar deze fonkelnieuwe blogspot !
Je kan nog steeds terecht op mijn oude blog voor oude verslagen , foto's en filmpjes :
----------------------------www.bloggen.be/hanzzer-----------------------------

zondag 10 november 2013

Kamelencross 2013

Vorig jaar kon ik niet naar de Kamelencross en dit omdat ons Sam juist op diezelfde dag verjaarde maar dit jaar wou ik het toch niet missen , onze lokale Azencross.
De kamelen hadden er iets schoon van gemaakt , het parcours had ik al eens getest en was echt een schoon parcourske maar niets voor mij .
Ik heb wel zeker 25 keer moeten aanhoren 'waarom doe jij niet mee ?' Maar zo competitie al is het maar 'amateur' (lees semi prof) is niks voor mij , dat heeft zich in het verleden al bewezen.
Er waren wel tal van andere moedige Arendonkenaren die zich hadden ingeschreven zowel voor de mtb reeks als cyclocross.

Ik had ons Sam wat laarsjes aangedaan en meegenomen want zij had zin om in de modder te springen maar eenmaal daar was het precies zo toch niet haar ding (der is nog werk aan !) al snel zei ze ' ik wil terug naar mama !' tja terug den auto in en Sam terug thuis afzetten !.
Toen ik terugkwam was het net gestopt met regenen toen de mtb'ers van start gingen ,men had liters water moeten wegpompen om het parcours berijdbaar te maken dus je kon al raden naar hoe zwaar het er bij zou liggen na de zware regenval.
Maar voor de toeschouwers aan de zijkant mag het wel zwaar liggen en mag er wel wat modder zijn dat is toch wat we willen zien !
Ik heb de reeks van de mtb'ers niet uitgekeken want ik moest naar de bomma voor de pistolekes zoals je al wel weet ondertussen .

In de namiddag kwam ik terug met onze pa voor de cyclocross reeks te zien er was ondertussen ferm wa volk en het zonnetje was ook van de partij .
Wat me opviel was dat er begot hard gereden werd bij de cyclocrossers amai seg nie te doen ,gaas geven ze zot !
Echt plezant om naar te kijken en dit met ne goeie Keikop erbij , het was echt een geslaagde namiddag onze vader had het duidelijk ook naar zen zin , topdagje !
Ik heb nog wat foto's getrokken van enkele bekenden :










Geen opmerkingen:

Een reactie posten