Nieuwe blog

Welkom op mijn nieuwe blog.
De oude was wat beperkt in mogelijkheden dus
ben ik maar verhuist naar deze fonkelnieuwe blogspot !
Je kan nog steeds terecht op mijn oude blog voor oude verslagen , foto's en filmpjes :
----------------------------www.bloggen.be/hanzzer-----------------------------

zondag 17 november 2013

Toertocht Vosselaar

Gisteren op het gemak een 30 tal kilometer gedaan in Mol en vandaag is de afspraak in Vosselaar.
Of het vandaag op het gemak zal zijn betwijfel ik ... Marco en Bart zouden op de afspraak zijn en dan weet je dat er hard gereden zal worden.
Om 9u30 afgesproken bij Kris want deze woont om de hoek van de inschrijving maar er kwam niet veel volk opdagen ... De Marc was langs Marco gereden maar daar was weinig leven te bespeuren , dieje was ergens in Turnhout gespot met een stuk in zijne kraag ,vandaar dat we hem vandaag moesten missen denk ik.
Maar Bart was wel paraat en stond al aan de inschrijving wanneer ik toekwam.
Kris bleef thuis nog even wachten op Marc en even later waren we voltallig , geen 5 man maar wel met 4.
Het eerste deel was Bloso en dit rijdt wel lekker nergens echt modder alles goed aangereden maar ik liet mij niet verlijden om heel de tijd op kop te rijden nee ik ging netjes achter in het rijtje hangen en kwam af en toe mijn beurtje kopwerk doen.
Na de Bloso kwamen we op ander terrein terecht ik denk aan den draad bij Janssen dit was al andere koek hier was het al echt krukken om vooruit te geraken enkele pijnscheut in mijn 'goei' knie wanneer ik recht op de pedalen stond waren daar het gevolg van volgens mij.
Daarna kwamen we aan de bevoorrading waar een berg volk stond maar voor ieder was er koek, fruit ,drank en zelfs soep.
Hier kwamen we nog wat volk van Arendonk tegen daarbij was ondermeer de Luc , ff een babbeltje en weer verder naar de gevreesde Mont Ventoux van Vosselaar 'de Konijnenberg' .
Ik was er nog nooit geweest maar eigenlijk best wel een attractie in ieder geval beter als onzen berg van't zwembad.
Na de Konijnenberg ging het richting een oud crossparcours Bart schudde al eens aan de boom maar ik was mee en toen ik achter me keek was er al best een gat tussen Bart/mij en Kris/Marc.
Bart hield even in maar ik zei 'komaan blijven trappen' !
Het was toen nog wel 20 km rijden en de vraag was of ik dit wel vol kon houden , het parcours dat we nu voor de wielen kregen was dan ook helemaal anders als voor de bevoorrading. Zompige stukken op passages waar anders weinig gefietst werd . Kris kon op bepaald moment terugkomen tot op een 100 meter van ons maar toen we naast het kanaal kwamen zette Bart zich op kop en begon echt te beuken , ik moest harken om hem te houden maar het lukte.
Nu reden we richting Raadsherenpark , man men batterij was leeg en ik moest Bart laten rijden.
Hier kwam ik Marc plots tegen !? Het was weer van dat, dieje had weer liggen foeteren de kapoen.
Men benen waren helemaal in het zuur ik was echt aan het aftellen...
Bij het uitdraaien van het Raadsherenpark stond Bart te wachten en reden we samen richting aankomst.

Bart was wel degelijk de sterkste vandaag als hij niet had gewacht had ik hem al een hele tijd niet meer gezien maar ik ben wel blij dat ik voor Kris en Marc binnen was al heeft Kris wel echt aan het jassen geweest om ons bij te halen , volgende keer beter jongens haha :)
53 km aan 21,5 gemiddeld


Geen opmerkingen:

Een reactie posten