Nieuwe blog

Welkom op mijn nieuwe blog.
De oude was wat beperkt in mogelijkheden dus
ben ik maar verhuist naar deze fonkelnieuwe blogspot !
Je kan nog steeds terecht op mijn oude blog voor oude verslagen , foto's en filmpjes :
----------------------------www.bloggen.be/hanzzer-----------------------------

zaterdag 16 november 2013

Toertocht Mol Sunparks 16/11/13

Ik heb wat in te halen ben in totaal 10 dagen ziek geweest dus dit weekend staan er 2 tochten op het programma en vandaag zou het Mol Sunparks zijn.
Men kon grote afstanden doen maar ik koos voor de 30km , dan was ik op tijd terug bij vrouw en kind en zou ik mijn benen niet leegrijden want morgen gaan we naar Vosselaar en dit is voor sommige een thuismatch. 
Ik zou morgen op zen minst mee willen kunnen dus ik kon wel wat training gebruiken...
Ik ging alleen van start , de Marc ging iets laten weten maar niet gehoord dus alleen.
Er was veel dikke mist deze morgen ge kon nie ver zien maar een paar meter voor uw wiel moet volstaan !
Men kon een weekend boeken hier in Sunparks en heel het weekend mtb'en misschien moeten we dit wel eens doen , zou wel eens leuk kunnen zijn.
Zo ver ik kon zien gingen we richting Lommel ?? Verbeter me als ik fout ben !
Er zaten echt leuke stukken tussen, in het begin was het echt een familietocht jong en oud reden op hun gemakske maar voor mij geen probleem , ik kom niet naar hier om te jassen maar om rustig wat te toeren.
Ik deed de 30 en het leek wel dat ik alleen zat te rijden na de splitsing ... tja wie doet er nu de 30 ... ikke natuurlijk.
Maar het was niet de gemakkelijkste 30 die ik ooit heb gereden .
De vele singletracks en het toch wel nooit echt vlakke en met momenten modderige parcours zorgde er voor dat het een volwaardige toertocht leek. 
Op het einde had ik ergens een pijltje gemist en heb ik de laatste 3 kilometer over de weg gedaan , ik weet niet of dit de bedoeling was ..
Voordeel van een klein toerke te doen is dat je bij de eerste aan de bikewash bent en geen rij van 10 man staat te wachten dus kon ik mijn mtb grondig properspuiten.
Met bevroren tenen kwam ik terug aan de auto , ja mensen de winter staat nu echt wel voor de deur en als die MONSTERWINTER waar men van spreekt echt gaat komen dan zou ik zeggen geniet nu je nog kan biken.

Zoals steeds weer een filmpje ! Tot Morgen ...

30km aan 19 gemiddeld 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten